IX. Ikarus, Csepel és Veteránjármű Találkozó, Polgár

2016. szeptember 05. - _zahnrad

kp1160293.jpgA kilencedik polgári Ikarus találkozón a közelmúlt járműveivel találkozhattunk, a farosok most háttérbe szorultak. Volt helyettük buszos drift és egy szokatlan gyorsulási verseny.

A fő attrakció a felezőváltóval felszerelt, traktorhúzásra átalakított Ikarus 260-as volt:


gerykee100 felvétele

Gyorsulási verseny Rába nyergesvontató ellen:

Természetesen nem csak a sárga 260-asról szólt a találkozó:

A nagy izgalmak után pedig egy kis békés pattogás 266-os Ikaruson, Borsodban a mai napig menetrend szerinti  forgalomban is megismételhető még egy darabig:

A bejegyzés trackback címe:

http://omnibusz.blog.hu/api/trackback/id/tr4211680079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2016.09.07. 08:41:45

Szerencsétlen csóri driftelős sárga, megbánta már rég, hogy fentmaradt/felújhodott idáig...

Amúgy a hülyegyerek-tuning buszoknál mennyire van meg?Arra gondolok, hogy decens csüccs a porba, vonatkerék és gumihártya normális kerekek helyett, centi vastag fekete fólia az ablakokon, telematricázott kasznielem, stb...? Van ilyenre példa?Nagyot röhögnék, ha igen.

A faros az meg annyira csúnya, hogy már szép, főleg h-turul nézve... :D
Gyerekkoromban még láttam párat, akkor rúgták az utolsókat éles forgalomban; konkrétan esztétikai környezetszennyezésnek gondoltam őket.De mára mexépíti a kor mindet... :D

Most nem azért, de ahol a lámpák közt van a kockákon a típusjelzés, ott igenis az olvasható, hogy Z56, Z60, stb...Mióta számít a Zé betű kettes számnak?? :D Olyasmi ez, mint a
KAMA-Három? :D

Lehet, manapság is járnak még az öreg kockák kisebb vidéki viszonylatokon.Vagy talán még Pesten is.El nem lehet őket pusztítani sem.

A szovjet coBTpaHcaBTo felirat is egy igazi korlenyomat... :D

Na, jó kis poszt volt, örültem neki.

VOGAben 2016.09.07. 11:12:39

A többi szám is szögletes... gyerekként én is Z-nek gondoltam de még idejében felhomályusoltam, hogy 200-as a típuscsalád valójában. Tóniék mestermunkái mellett ennyi őrület bőven belefér! :)

Petyka366 2016.09.09. 19:13:11

@geegee: Ajjaj. Megharagszol vagy sem, ilyen amikor valakinek fogalma sincs dolgokról, pláne nem a buszokról, vagy azok tulajdonosairól.
A tunying meg jó, és pont :D. De komolyan, ha csak a kerekekre gondolsz, egy szélesebb és nagyobb gumi+felni jobb tapadást biztosít a járműnek, ami nem azt jelenti, hogy száguldozni kell közúton, de stabilabb a kocsid egy kanyarban. ;)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2016.09.15. 22:14:59

@Petyka366: Nem haraxom meg, télleg fogalmam sincs... :D

A driftelős szöveg az inkább csak trollkodás volt, lemaradt a szmályli.

"A tunying meg jó, és pont :D" Jó-jó, de van buszoknál is hülyegyerek-módra eltúlzott változat?
Létezik vonatkerék-gumihártya kombináció akkora méretben is, pl? :D

Petyka366 2016.09.16. 09:42:22

@geegee: Aham :D így érthető. Nem tudom van-e ilyen tuning busz, én egyszerűen csak szeretem a régi dolgokat, autó, busz, vonat, stb. Nekem is egy öreg "tuning" vasam van. Egyébként ha kamionból van sugárhajtású 150000 LE-,s biztos buszból is létezik nagyon átalakított. Nem tudom Tóniéknak honnan jött az ötlet erre a kocsira, pedig talán ez az alszériájának egyetlen megmaradt darabja.