Utolsó kommentek:

Moszkvicsslusszkulllcs 2017.07.25. 21:39:31

Már éppen kezd kimenni a divatból a feketítés, erre a MAN most erősít bele a fekektítésbe.
Szerintem ebből zakó lesz (sok pályázaton ki lesznek golyózva az unszimpatikus megjelenés miatt).

Bejegyzés: Váratlan MAN-újdonságok

Darth Peter 2017.07.24. 21:18:26

Ez egyre furcsább, de legalább az eredeti tendernek megfelelően lesznek a BKV-nak M168D-i.

Bejegyzés: A BKV-nak is jut a hírhedt Volánbusz tender csuklósaiból?

AUTOSANdris 2017.07.23. 15:58:39

@Petyka366: Szubjektív, de nem hinném, hogy a Szabolcs rosszabb lenne pl. Borsodtól. Bár az biztos, hogy a menetrendek tekintetében a tényleg ő a legrosszabb a három közül.

Igazából több szemszögből nézhetjük a dolgot. Egyrészt a szolgáltató nem teheti meg, hogy minden faluba külön-külön indítson egy buszt csak azért, hogy valakit ne zavarjon, hogy célpontja előtt a járat még betér egy településre. Kivételt képez ez alól a csúcsidő, amikor az iskolához, műszakhoz igazodó járatok nagy kihasználtsággal közlekednek. Ezeken az időszakokon kívül mennek az úgynevezett gyűjtő járatok, amelyek esetenként több településre is betérnek, a buszok gazdaságos közlekedtetésének céljából.
Nem hiszem, hogy 6 perc a világ vége, vagy elkell gondolkodni azoknak akiknek adott egy járat, hogy mi lenne, ha hozzájuk nem térnek be. Mivel járna neki egy járat megszűntetése lakóhelyére, megtudja e oldani másképp az utazást, akár egy havas téli, vagy viharos nyári estén.
Ráadásul a téma esti járatokról szól, amikor az utakon kisebb a forgalom, jobban tud haladni az autóbusz, a jelzőlámpák csak a belvárosban működnek 22 óra után, ott is csak a forgalmasabb pontokon. Tehát egy 6 perces betérő ilyenkor valószínűleg könnyebben beépíthető a menetrendbe, mint egy délutáni, vagy reggeli csúcsidőben.

Bejegyzés: Az ÉMKK-t nem érdekli, hogy mit szeretnének az utasai?

Petyka366 2017.07.17. 18:22:14

A Borsod-Hajdú-Szabolcs Volános hármasból, pont a Szabolcs Volán volt a "legaljább" szolgáltató. Igaz 2 éve van (kb.) összeolvadás, lehetett volna az ide bejáró buszokkal már kezdeni valamit, de ez sajnos Magyarország :(.
!Nade!
"Hosszú viaskodás után a változás tavaly decemberben történt meg"
-Akkor ezek szerint az ÉMKK nem is olyan lassú reagálású cég, hiszen előtte valószínűleg a Szabolcs Volán volt kérlelve, csak gondolom őket egyáltalán nem érdekelte. Sajnálatos dolog egyébként.
Másrészről viszont én pont az itt említett betérők miatt váltottam kocsira. Mert csak 6-10 perc ide-6-10 perc oda, és az máris 20-30 perc + a menetidőre. Addig meg mondjuk megvan egy bevásárlás :). Mindezek ellenére a műszakos járatokat nem igazán értem, hogy miért nem járatják be.

Bejegyzés: Az ÉMKK-t nem érdekli, hogy mit szeretnének az utasai?

delica 2017.07.05. 11:25:47

csak induljon már be a hazai buszgyártás! A közbeszerzést meg el kell felejteni úgy ahogy van, csak magyar gyártásu buszokat szabad venni.

Bejegyzés: A BKV-nak is jut a hírhedt Volánbusz tender csuklósaiból?

nemeza 2017.07.04. 21:27:06

Ha ez így lenne, szerintem azért egész jól járna vele mindenki. Főleg, úgy osztanák el a buszokat, hogy lehetőleg ahová kerül belőlük, ott más típus ne is nagyon legyen.. Pl. adná magát, hogy kerüljön sok Szegedre - jól mutatnának a trolik mellett :D

Bejegyzés: A BKV-nak is jut a hírhedt Volánbusz tender csuklósaiból?

ThePriest 2017.06.29. 14:40:28

"Én ennél durvábbat feltételezek az ÉMKK-ról." Én meg rólad, mert semmi köze Jászberényhez.

Bejegyzés: Az ÉMKK-t nem érdekli, hogy mit szeretnének az utasai?

fovarosi.blog.hu · http://fovarosi.blog.hu 2017.06.29. 10:07:04

Én ennél durvábbat feltételezek az ÉMKK-ról. A jászberényi vasútállomáson egy évig kint volt a tábla, hogy több, mint 200 millió forintot kaptak digitális fejlesztésekre. Ehhez képest annyi változott, hogy megjelent 1 db monitor a buszpályaudvaron, rajta az érkező és induló buszokkal. Egyetlen buszon egyetlen kijelző nem jelent meg.

Még egyetlen egyszer nem jutottam el úgy a Jászságban bárhová, hogy 37 fokos hőségben menne a klíma, vagy hogy a nem lakott területen a busz sebessége meghaladná a 60 km/h-t. Ez egy olyan cég, ami ma is pont azt a szolgáltatási szintet tudja, mint amit 40 éve tudott, és szarnak rá nagy ívben, hogy érdemi fejlesztéseket hajtsanak végre. Nincs kijelző, nincs hangos bemondás a buszokon, nincs még egy eső beálló sem a jászberényi busz pályaudvaron.

Bejegyzés: Az ÉMKK-t nem érdekli, hogy mit szeretnének az utasai?

Pierr Kardán 2017.06.19. 10:25:03

Azt lehet tudni, hogy milyen okból jelentek meg a VT csuklós Conectoi pl. a 30-as autóbusz vonalán?

A csuklós Conectoknak Dél Pesten kellene járniuk, a 30-as vonal nem annyira Dél Pesten van...

Bejegyzés: Forgalomba álltak a VT-Arriva új buszai a fővárosban

Moszkvicsslusszkulllcs 2017.06.18. 20:46:21

Mivel ez nem lett kibontva, a buszbuzik kedvéért:

A VT-Arriva június 16-tól 13 darabbal több kocsit ad forgalomba. 75 db alapmenetrendi mennyiség mínusz 2 db a június 16-tól érvényes tanszüneti kiiktatás miatt + 15 db új kontingens. Garázsokra lebontva: az Andor utcai garázs most 45 helyett 44 db MAN-t, a Szállító utcai garázs 30 helyett 44 db MAN-t ad forgalomba.
Csütörtök este átvittek 16 db "régi" Mancit Kelenföldről Csepelre.

Bejegyzés: Forgalomba álltak a VT-Arriva új buszai a fővárosban

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.06.16. 19:55:33

Már csak az a kérdés, hogy mikor lesz metrófelújítás és melyik szakaszon. A hozzáértő politikusoktól még az is kitelik, hogy jövőre felújítják a 4-es metrót a Kálvin tér és Újbuda központ között...

Bejegyzés: Forgalomba álltak a VT-Arriva új buszai a fővárosban

_zahnrad 2017.05.28. 11:00:51

@curio1: Csak a DAB dán gyártó volt. A kék szöveg linket jelent, szabad rákattintani, ez jön elő: nl.wikipedia.org/wiki/Dansk_Automobil_Byggeri

Bejegyzés: Egy korszak vége?

curio1 2017.05.28. 09:33:37

ha jól emlékszem a holland gyártó az a DAF volt. Egyébként a DAB az egy sör márka

Bejegyzés: Egy korszak vége?

scz_hun 2017.05.22. 14:26:07

Bár előre szaladok időben, de jól tudom, hogy az Ikarus gyártotta a világon az első alacsonypadlós csuklós buszt? Mintha a 400-as sorozatról olvastam volna ezt.

Másik: jó lenne néhány buszjárat esetén az összkerekes példányból beszerezni, mert néhány szóló 260-as már a 10%-on is alig bírja felvonszolni magát, ha forgalmi okokból meg kell állni, akkor pedig lutri, hogy valaha elindul-e :) (Ugyanígy a fasza Volvok és Citarok is küzdenek ugyanezen emelkedőn, szóval nem az Ikarus a fos.)

Bejegyzés: Különleges kialakítású 200-asok

Duplaxiii 2017.05.22. 13:46:23

A cikkhez pedig.
Most nem igazán sikerült...
A 270-es valóban korszakalkotó lehetett volna, de később pár dolog azért átkerült a távolsági buszokba.
Egyedi példányokat mindig mindenki készít, inkább az amerikai Crown-Ikarus 286-ost kellett volna megemlíteni...

Bejegyzés: Különleges kialakítású 200-asok

Duplaxiii 2017.05.22. 13:42:23

@sakkosfx:
Miért nem takarodsz innen a kurucra?
Úgy zsidózol egy jót, hogy az iparág történelmét sem ismered?
Ki építette le? Nem az MDF dobta oda szélesgábornak?
Nem szélesgábor bitorolja a mai napig a nevet és hozat német bank pénzéből külföldi buszokat, amiket a török melósok gyártanak?
Az orbánhaverod évekig segítette ezt és közben még mindig élt a hazai buszgyártás, de nem onnan vásárolt az állam, a bkv, hanem szélesen keresztül.
Most is új buszipart akarnak, de ideengedik a kínai gyárat?
De persze ez a zsidók akarják és soros... 27 éve...

Bejegyzés: Különleges kialakítású 200-asok

sakkosfx 2017.05.22. 12:15:55

Annyi eszük nem volt a zsidóknak, hogy ezt a jövedelmező iparágat megtartsák! persze könnyű lerabolni az országot mint gondolkodni! Hát ezért mondjuk, hogy gengszter váltás és nem rendszer váltás!

Bejegyzés: Különleges kialakítású 200-asok

Trysumer 2017.05.22. 09:20:56

Simán le lehetne hazaárulózni Szélest és bandáját, de hát a piacgazdaság már csak ilyen.
Ha figyelmesen olvassuk, körvonalazódik az az elkepesztő innovációs képesség, ami ezt a céget jellemezte. Internet nékül, a nyugattól elzárva. Aki nem élt akkor, el sem tudja képzelni, mennyire nehezen lehetett a fejlesztéshez szükséges tudást és információkat megszerezni.

Bejegyzés: Ikarus az autóbuszok biztonságáért