A Lion's Regio mellé vagy helyett érkező új helyközi típussal még nem teljesen világos mi az MAN célja. Valószínűleg az elődjétől rugalmasabb, könnyebben alakítható típuscsalád születésének vagyunk tanúi. De az is lehetséges, hogy a Mercedes Integro - Intouro párosához hasonlóan a Lion's Regio gazdaságosabbik kivitelét láthatjuk a Svédországban lencsevégre kapott álcázott típus képében.

Ez utóbbit valószínűsíti, hogy az Intouro egy ideje nem tabu a nyugati piacokon sem, fogy szépen a Mercedes távolsági típusa. Az MAN-csoport kínálatában lévő Lion's Regio leszármazott Neoplan Jetliner inkább a Setra Multiclass-szal szeretne versenyezni, a Lion's Regio az Integro megfelelője, így nem volt eddig az Intouro-nak megfelelő típus az MAN palettáján.

A leváltás mellett a valahonnan nagyon is ismerős, manapság furcsa, lemez-üveg arány szól. Nem kell sokáig keresni azt a helyközi buszt, aminek ilyen magasan van az övvonala, ráadásul egy ideje már konszernen belüli. Ez pedig a Scania OmniExpress, annak is a 3.20 kivitele. Ebben az esetben az első közös típus születésének lehetünk tanúi, bár a hasonlóság korántsem meggyőző a ládaterek és az ablakkiosztás környékén. Az üvegsáv felett a tetőhosszsarok nagyon is hasonló lekerekítése és arányai mégiscsak a Finnországban készülő Scania karosszéria mellett szólnak. Legkésőbb idén ősszel, a Busworld-ön minden kiderül!
Ha érdekel az autóbuszok múltja, jelene és jövője, ha friss képet szeretnél kapni e közlekedési eszközökről, akkor csatlakozz hozzánk a Facebookon is!