Bajor a 2000-ik német tacskó

2013. szeptember 04. - _zahnrad

Míg mi az EU utálatával vagyunk elfoglalva, addig mások hasznot húznak belőle. A müncheni MVG közlekedési társaság vette át a 2000-ik német piacra gyártott lengyel Solaris buszt. A bűvös számot 13 év alatt sikerült elérnie a lengyel márkának, az ominózus példány ráadásul…

Tovább

A Volán átalakítás első tapasztalatai - második rész

Szerzőnk a Miskolc-Debrecen vonal kapcsán mutatja be, hogyan sikerült a Volán összevonás melletti egyik fontos érv teljesítése, az ütemesítés. Ahogy az mostanában lenni szokott nem felhőtlen a mosolya az utasoknak, amikor az ütemes szolgáltatást kell igénybe venniük. Az első…

Tovább

A Volán átalakítás első tapasztalatai - első rész

Szerzőnk a Miskolc-Debrecen vonal kapcsán mutatja be, hogyan sikerült a Volán összevonás melletti egyik fontos érv teljesítése, az ütemesítés. Ahogy az mostanában lenni szokott nem felhőtlen a mosolya az utasoknak, amikor az ütemes szolgáltatást kell igénybe venniük. Az első…

Tovább

Ilyenek lesznek Bécs új buszai!

Budapesttel ellentétben, az osztrák fővárosban az utasok választhatták ki az új buszok színezését. Ahogy itthon Budapesten, úgy a sógorok fővárosában is az új Mercedes Citaro második szériája mellett döntöttek a helyi buszflotta megújításának érdekében. A bécsi BKV a…

Tovább

Széles Gábor kiakadt Vitézyre

A minap Széles Gábor gyakorlatilag bevallotta, amit iparági pletykákból már sejteni lehetett. A BKK erőltette a VT-Transmanra a főváros új Mercedes buszait. Széles Gábor hazánk autóbuszgyártásának sokszoros megmentője a saját Facebook oldalán vallotta be, hogy a kisebbségi…

Tovább

Egy tanulságos tüntetés margójára

Tegnap hazánk egyik legdemagógabb tüntetésén jártunk. Ami semmilyen komoly problémát nem oldott meg, de a helyszín belvárosi volta, nemcsak a sajtónál talált hallgató fülekre, hanem sajnos a helyi önkormányzatnál is. Így mindenki elégedetten távozhatott. Én is ott jártam, de a…

Tovább

Milyen idő van a buszokon? - Klímateszt

A piros hőségriadó ellenére nem állhat meg az élet, közlekedni kell. Egy nagyvárosi hősziget kellős közepén ez nem egy leányálom. Megnéztük melyik buszban hogyan lehet elviselni az utazást a fővárosban. Az új Mercedesek elég rosszul teljesítettek! A budapesti buszhálózaton…

Tovább

Sok hűhó semmiért?

Kétszázötven cég jelezte, hogy csatlakozna a Rába-Volvo közös beszállítói programjához. A jelentkezők nagy száma nem csoda, nem szeretnék, ha elveszítenék a megélhetésüket. Épp ezt nehezményezi néhány civil, akik tüntetést szerveznek a magyar buszgyártók…

Tovább
süti beállítások módosítása